Writergirl

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Jeanette - 15 januari 2012 16:08

Efter en kväll ute så är det skönt att bara vara och äta lite god bakismat. En film eller två blir det också så klart!


Nu blir det semla och filmen I hennes skor.






     

Av Jeanette - 15 januari 2012 13:22

Var ju lite party som stod på agendan igår och efter psykbryt, frustration och desperation så hittade jag till slut något jag kände mig någorlunda bekväm i. Jag är verkligen i STORT behov av nya kläder för just nu så antingen passar det inte längre eller så har jag inget att ha till eftersom min garderob har store (läs enorma) luckor. Äger inte ens ett par jeans! 


I vilket fall som helst så blev det lite "förfest" med Ida hemma hos henne. Vi hann avverka två drinkar.




Om ni undrar vad det är i glaset så är det en piggelin. Supergod drink!


Vid nio-tiden var vi inne i stan på väg till festen. Som inte var så mycket att ha egentligen. Fest? Nej, det skulle inte jag kalla det! Först och främst så var det inga andra där än han som bodde där. Sedan kom det en kille som spenderade större delen av tiden med att prata i telefon innan han gick en dryg timme senare... Musiken, ja vad ska man säga om den. Sven-Ingvars, Christer Sjögren (igen!) och Rammstein, plus några youtube-klipp. Man undrade lite vad man gjorde där. Först runt tolv så ramlade det in tre tjejer runt 17-18 år (10 år yngre än en själv) när jag och Ida hade bestämt oss för att vi skulle dra därifrån. Ett par foton blev det tagna i alla fall.


 

Tequila sunrise. (Jag har blandat runt det, därför det inte är två-färgat.)


Ida och jag. (Lite påverkad ser jag allt ut att vara!)  


Roligare har man haft, men ändå ett kul minne man kan titta tillbaka på och prata om med en god vän! Men du Ida, "You owe me" ;)


 

Av Jeanette - 15 januari 2012 09:30

Dag 6: Tema "grön"


Vad är grönare än naturen? En bild jag tog under en promenad på Vanäs Udde i Karlsborg.




   

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards