Writergirl

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Jeanette - 1 januari 2012 23:17

Timmarna har verkligen sprungit iväg idag och inte har det blivit mycket gjort heller. Inget vettigt i alla fall! En tripp till affären, bokat in en tvättid och tittat på film. Det är vad min dag har bestått av och alldeles strax blir det sova och förhoppningsvis blir morgondagen betydligt mer produktiv. Har en rad saker som ska göras hemma och dessutom så ska jag göra ett inlägg där jag summerar mitt gångna år.


Sov gott mina underbara läsare!


 

Av Jeanette - 1 januari 2012 15:28

Strax ska det ätas något som var väldigt längesen, nämligen varm nyponsoppa med glass och mandelbiskivier. Detta blir det nerkrypen i soffan med en filt och film. Ska bli så mumsigt!


 


Brukar ni äta detta/tycker ni om detta?


 

Av Jeanette - 1 januari 2012 13:49

Idag går det verkligen upp och ner i humöret. Förut var allt skit och nu känns det bra igen och är redo att ge mig ut i kylan för en promenad till affären. Känns som att jag har en förkylning på gång, så ska handla lite citron och ingefära som förhoppningsvis kommer att hålla förkylningen borta!



 

Av Jeanette - 1 januari 2012 12:55

Ingen bra början på det nya året... 


Börjar med att jag får ringa kundtjänst på Telia för att jag inte får någon ordning på nya bredbandet. Visar sig då att jag inte alls behöver ha en grej som tjejen jag pratade med sa när jag skaffade det, så imorgon blir det ner till Telia för att reklamera. Tänker faan inte betala för något jag inte behöver!


Utöver det så har jag en skitdag med vinterdepressionen. Minsta motgång känns oöverkomlig och tårarna är hotande nära.


 


Vill faan inte må så här längre! Kan verkligen ett par missade dagar av tabletterna göra så stor skillnad??


 

Av Jeanette - 1 januari 2012 00:15


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards